.. Och i dag fyller jag 22 år.. :)

Lite kul att Kira fyller år dagen innan mej. Hon fick massa köttbullar igår och sen köpte jag en ny hurrta overall till henne. Vet dock inte hur mycket hon uppskattar den, men jag tyckte den var skit snygg..
Nu har jag precis vaknat och hjärtat hade lagt ett paket till mej i sängen. Jag var inte vaken när han gick upp 06,30- Så gulligt. Fick en skit snugg tröja. Ovanligt att han själv handlar kläder till mej. Blev i alla fall jätteglad..
Nu blir det frukost sen jobb, hoppas att resten av dagen blir lika bra som min morgon..


Kommentarer
Postat av: Julia

Gratulerar till er båda! :D



Kiara är ett varmblod, men hon har arabens konkava nosrygg faktiskt!

2010-01-26 @ 23:07:07
URL: http://jeldh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback