Lördag..

Då var man ledig igen.. :) Brossan fyller 19 år i dag så det blir kalas i kväll för honom.
Nina kom dessutom hem igår och blir hemma några dagar.. Toppen lite promenad sällskap i kylan. Vi gick Vedelövsrundan igår ca 3,4 km och det var riktigt kallt..
Nu ska vi iväg och simmträna sen lär jag nog få gå långrunda med hundarna själv i dag för Nina ska på kurs med Laban.
Vi hadde även mamma och pappa här igår, var ju tvungna att kolla första avsnittet av lets dance. Det var ganska bra tyckte jag.

Sen något som inte allas har med hundar att göra. Snösulor som man sätter på hästarnas skor är nog den bästa uppfinengen i världen, att jag inte prövat det tidigare.. Bettan hade inga styltor av snö alls medans de anda som inte har sulor hade styltor..

Ha en bra lördag...




Kira var morgonpigg i dag och ville börja leka vid 08,00, det ville inte jag riktigt.. :(



Då gick hon och la sej i soffan och tyckte synd om sej själv, hon gjorde även små små pipningar för att matte verkligen skulle förstå hur synd det var om henne..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback