Kylan

Har inte hänt så mycket i veckna, eller jo jag har ju tränat brottning 2 dagar med Nina. Tur jga har henne som drar upp mej t.o.m kl 08,00 på morgonen för att träna. Varken jag eller hundarna är morgonpigga. Vi gillar krypa ner under täcket och dra sej till i alla fall 09,00. Och ja, hundarna ligger numera UNDER mitt duntäcke... Båda två!! Här behövs inga vetevärmare.. Inte när man äger två whippar.

Trost kylan har vi varit ute och gått jätte mycket och långt.. Lite tråkigt när Nina inte är hemma, gillar inte att gå själv så mycket och Johan är inte så glad för att gå... Men man hinner rensa huvudet.. Dock är jag inte så glad på den minsta råttan i familjen, Kira.. Jag brukar ha dem lösa nästan hela runderna, Kelly är ju nästan alltid lös.. Men Kira, räkan stack för mej när jag var ute på kvälls promenaden med Pia och pappa. Mörkt var det dessutom. De andra hundarna var också lösa.. Men vem sticker?? Kira så klart.. Jag såg inte vad hon jagde men det kom jag på dagne efter när jag hde henne lös i dagsljus... Hon jagar FÅGLAR.. fast de flyger iväg så springer hon och titta upp och skiter totalt i att matte står halvt hysteriskt och gapar på henne... Så nu får hon inte vara lös på rundorna mer. Bara på inhägnatområde.. Stackars liten.. :) Jag vill ju inte hämma hennes jaktlust eftersom jag vill ju att hon ska bli grym på LC... Kelly är ju superlydig men kass på LC... Villka problem.. Haha..

Ha en bra söndag..




Längtar till våren, husvagnen och röstånga...Mys..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback