Kollat på häst och varit på Åsen..


Idag åkte jag med mamma till Kvidinge och kollade på en ny häst.. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med Bettan än, men jag hoppas kunna hitta någon som vill låna henne. Den nya hästen som heter Vilma kommer kanske i morgon eller till helgen... Så ska jag ha den på prov och se vad jag tycker... Jag kunde inte prov rida i dag men det kändes bra när jag hanterade den..






Det är en appalos/fullblods blanding.. Så får vi se..

Sen körde vi till åsen och släppte hundarna hos farfar och fikade, nu väntar pizza och sen myskväll med hundarna och en bra film...



Kira i all snö..



Carro plumsar i snön



Loke och Viggen..

Imorgon blir det Kalas för syrran som fyller år på Måndag, så jag har varit och handlat lite till henne och en ny didriksson fleece till mig.. :) Så en väldigt lyckad dag, och jag fick lånat Johan lite i morse så dagen började bra också.. Nu får man längta tills i morgon.. :)


Kommentarer
Postat av: Paulina

Vad fin den nya pållen är!

Tycker du och häst borde komma till oss i Södra Vram nästa år och rida ut med mig och Vips! Vi har ganska mysiga ridvägar!



Kram Paulina

2010-12-21 @ 14:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback