Det är tur att hon är söt i alla fall...


I Tisdag lämnade jag och Johan hundarna själv och han hade lagt sin mobil på bordet. Kira har en jäkla dum idee för sig att hon hoppar upp på bordet när jag inte är hemma.. Så när vi kommer hem så hittar vi inte baksidan till hans mobil.  Det finns bara EN misstänkt i detta huset... Letade men hittade inte det. Jag hade mina aningar om att hon hade gömt det. Hon brukar göra så med sitt "stöldgods". I dag hittade jag det under soffan längst in... Kanske inte i det skick man hade önskat...



Och det roligaste var när jag hittade det och tog fram det.. Fast jag inte sa ett ord till Kira så hoppade hon upp i sängen och såg ut följande...



"-Det var jag, okej?? Bli inte arg på mej matte, snälla??"

Och jag kan inte bli arg på henne nu såhär långt efter.. Så som sagt. DET ÄR TUR ATT HON ÄR JÄKLIGT SÖT I ALLA FALL, och att Johan har ett extra gott öga till henne... :) Och Kira till honom. Det är faktiskt riktigt kul att se hur båda hundarna gillar honom.. Och om dom gillar honom måste han ju bara vara bra... ;P Jag tror vi alla tre här hemma njuter av att ha honom faktiskt... Väldigt mycket...

Nu ska jag dra till stallet sen runda med hundana innan jobb, den är det seriematch i kväll...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback