Röstånga..

Efter att ha vaknat hyfsat tidigt idag drog jag till stallet och mockade lite. Satt sen och försökte hitta motivationen till att ta på mej löparskorna och springa en runda. Det sket sig, jag packade in hundarna i bilen och jogginskorna och åkte till Röstånga och drog med mamma och Hanna ut på promenad. Dom är ju där och campar som vanligt..:)



Vi hade hela gänget med hundar med och så gick vi min favoritrunda.. Det saknar jag faktiskt och visst kändes det konstigt att komma dit och vår husvagn inte var där.. Man saknar gemenskapen.. Men jag får ju komma upp och hälsa på och gå med hundarna..






När vi kom tillbaka tog jag en chansning och ringde Karolina, som var hemma..!!! :) Så mysigt det var att bara sitta och prata en massa.. Hoppas nu vi hinner ses lite i veckan. Jag börjar ju jobba nu på Månad, men det käns helt ok. Ingen ångest alls faktiskt ska nästa bli lite skönt att få vara kretaiv igen och få lite annat att tänka på. När man går hemma så älter man allt så mycket.. Det är tufft att separera men jag tycker det går framåt och vi lyckas vara vänner i alla fall och det är det viktigaste.. :)



Hann även med att äta lunch i huvagnen, pappas specialitet. Grillade hamburgare.. :)

Glömde skriva att jag köpt ny bur till hundarna av Nina.. Dom trivs faktiskt ganska bra i den och det var ju tur att jag hade köpt en bur nu när jag blev av med volvon och hundgrindarna..




Nu blir det en löprunda innan maten, hundarna ska dock vara hemma. Dom har fått sitt i dag.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback