Njutning på högsta nivå..

Vaknade vid 7 tiden och gick upp och åt frukost med mamma. Väckte Caroline och körde henne till skolan, börjar få in rutinerna nu på morgonen med henne och hundarna. Snabb kissning med hundarna och sen cycklade jag till stallet.. Helt underbart väder och skön morgon. Sadlade Bettan och red ut vi 8,30, lite kyligt men soligt.. Red en långrunda upp om i Frillestad och sen genom Påarp.. Hon var en dröm som vanligt.. Är så glad att hennes ben verkar hålla. :)



Känslan av att bara sitta på henne, veta att hon bär mig till världens ende om jag så ber henne och bara andas, rensa huvudet och bara njuta. Det är vad jag kallar en bra start på dagen.. Man hinner tänka en del när man rider, tankarna är såklart ganska många när man går igenom en seperation. För två veckor sedan tyckte jag att jag hade förstört hela mitt liv, rivit ner allt jag byggt upp. Nu när jag tänker efter har jag inte alls gjort det. Jag rev det dåliga av mitt liv och börjar äntligen hitta tillbaka till mig själv och mitt liv, så som jag vill ha det. Få känna känslan av att jag kan klara allt själv... Jag har min grund kvar, den försvann inte som jag trodde med vårt förhållande, min grund är mina föräldrar, hundarna och hästarna.. Så länge jag har dom klarar jag allt... !!!!!




Ihelgen fick jag ha mammas och pappas pickup bil, Kira gillar inte att åka därbak i den och snäll som man är få hon såklart sitta fram då..



Min lilla CO-driver.. Haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback