Ja..

Semestern börjar närma sig sitt slut nu, på Måndag börjar jobb igen. Och även en ny start för mig och hundarna. Som numera får dela hus med Loke och Viggen. Villket har gått över förväntan. Dom har hittat sina platser i huset snabbt och Loke verkar gilla att ha två likadana som han till i huset. Pappa är väl lite skeptiskt men mamma verkade rätt nöjd. Jag sov inte hemma en natt och då hade hon haft tre whippar i sängen + en katt.. Hahah... Mys mys.. Jag får ju nu del en 90 säng med två hundar villket inte är ett dröm senario men det går också bra faktiskt.. :)
Om ca 3 månader ska vi dock flytta tillbaka till lägenheten.. Så då blir det mest som vanligt igen. Ibland blir det inte som man tänkt sej..

September händer en del för hundarn eller hunden. Kira ska ställas ut både Laröd och Sofiero så hela den helgen är bokad till det. Ska bli kul att få se hennes kullsyster som jag inte sett på ett år, kunna jämföra dem lite..
Vi ska även anmäla till Södras LC prov alla tre hundarna. Sen får vi se om vi hittar något annar kul. Skulle vilja träna WR någon gång till innan den säsongen är slut med dem. Även LC lite innan provet.
Idag joggade dom med mej till stallet i morse. Det går faktiskt bra att springa med två hundar.. Och dom gillar verkligen att följa med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback