Börjar hitta hem..

Hundarna och jag har bott hemma hos mamma och pappa i lite mer än en vecka och har börjat komma in i rutinerna. Hundarna har nog haft det lättare än jag. När jag inte sover hemma sover dom lika gärna i sängen med mamma, pappa och Loke.. Så lite trångt får mamma allt under täcket.
Och får dom inte plats där går dom in till Caroline och kryper ner till henne



Kira när jag väckte Caroline nu precis. Det är en fördel dock för Caroline när jag bor här för hon behöver inte ha fristids på morgonen utan jag fixar iväg henne till skolan. Bara det är en stor omställning jag som bara är van att ta hand om mig själv på morgonen och hundarna såklart!!


Att flytta hem har haft sina fördela också, det är visserligen trångt men jag har nog VÄRLDENS bästa föräldrar. Jag vet inte vad jag skulle gjort utan er. Mamma du finns alltid där och lyssnar när alla andra bara ifrågasätter mig. Ni dömer mig inte och tvingar mig inte att fatta beslut som jag inte är redo att ta. Ni bara lyssnar och finns till där för mej. Och jag är sååå evigt tacksam er för detta, för utan er hade jag inte klarat allt detta. Man kan vara så stark utåt, och jag känner mig stakt stundtals men ibland bara faller allt... man måste få gråta vara arg, men måste också tillåta sig själv att vara glad och ha kul. Nu är jag inne på rätt spår, tror jag i alla fall och det känns lättare än innan. Nina, bästa vännen man kan ha... Vem mer står ut med alla mina tusen frågor som är nästan omöjliga att svara på. Jag behöver inte att du svarar på dem, bara det att du lyssnar. Du är bäst..:)


Nog om det, hundarna blev anmälda till LC prov i Skottorp den 9 Oktober.. Ska bli rikgtigt kul att se hur det går för dom. Loke gick ju riktigt bra på KM så jag hoppas att han har en bra chans. Kira har växt till sig lite och jag hoppas att hon kanske kan överraska..

Nu måste jag ge syrran frukost, borsta tänder, välja kläder, kamma och får iväg henne till skolan. Tacka vet jag hundarn.. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback