Vissa straffar gud direkt..

Kira snodde igår 5 Vom burgare och åt allihop, vad tror ni har hänt i natt?? Hon ha varit ute 6 gg och varit jätte kass i magen. Bara gått och pipit och inte kommit till ro. Hon har väl haft ont i magen anta jag. Hoppas hon kan lära sig av detta, men jag tror dock inte att hundar tänker så.. Men hon har förstört hela min natt.. Jäkla hund.. ;)
Tur att Karolina komme idag så blir man på garanterat gott humör. Vi ska gå långrunda och fika.. Och kolla hästarna såklart..

Så nu ska jag in i duschen och mata hundarna innan hon kommer.



Kira i sitt nya fina täcke.. Är så nöjd med detta täcket, ska beställa ett till Kelly med. Dom kostade endast 225:- jätte billigt för ett täcke som är sytt för vinthundar och hade PERFEKT passform..


Kommentarer
Postat av: Anneli

Jätte fint täcke!

Var har ni köpt det?

2010-04-08 @ 13:31:14
URL: http://www.bokskogens.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback