Nu åker vi..

Husvagnen packades, städades och tvättades igår så nu är allt klart för avfärd i dag kl 12,00 mot Röstånga.. Hundarna såg lite konfundersamma ut nät vi packade, tror dom var rädda att inte få följa med.
Lite tur att man brutit handleden nu när man ska sätta upp tält och grejor jag kan ju inte göra så mycket, hehe.. Tror jag ska ta en tur med hundarna då.
Igår gick jag långrunda med gänget, 5 människor och 6 hundar.. Ingen dålig syn :) Hundarna älskar när dom är många och sen är dom så härligt trött när man kommer hem. Kira fick dock bada efter promenaden då hon blev omkull körd ut på fältet i dyngan, mysigt.. ;P


Kameran är packad så jag hoppas på många fina bilder, samt från träningen på söndag.. Jag har med mej datan så om jag får det trådlösa internet att fungera kommer en updatering i helgen..

Just ja, mindre kul var att det inte fanns någon ledig tvättid denna veckan utom i dag kl 06,00-10,00.. Så vad gör man? JO, ställer klockan på 05,55 när man är ledig och tvättar. Så nu sitter jag här med en kopp varm oboy och väntar tills maskinerna ska vara klara.. GIssa om jag längtar tills i kväll, när man sitter alla i förtältet under filtar. Hundarna myser och en kall xider i handen.. MmmmMmm.. Sen krypa in och lägga sej i varma husvagnen..


GLAD PÅSK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback