Funderingar..

Vi blev igår ergbjuda att byta till en mycket större lägenhet, vi tittade på den och bestämmde oss för att ta den. Men så idag ringer de från fastighetsbolaget och säger att tanten har ändrat sig och vill bo kvar, jäkla kärring...!!!!! Här har jag suttit med mina funderingar hela kvällen och sov knappt i natt som jag funderade.. Nu blir det tyfligen till att bo kvar här ett tag till. Inte för att jag misstycker om det för jag älskar vår lägenhet, och allt är renoverat i den och inrett som jag vill ha det. Jag hatar ju egentligen att flytta tycker att det blir så stressigt. Men trädgården i den andra lägenheten var jätte bra med häck så hundarna hade fått större yta att springa på. Men men så är det.. INte lönt att gråta över spilld mjölk..

Var ute och gick med Pia och Gänget igår..mycket trevligt och hundarna njöt..

Mycket skrivande om boende i dag och lite om hudarna men så är det vissa dagar. Nu ska jag och hundarna hämta Caroline på skolan..

Ha en bra dag.. !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback