Nervös..

Ja, nu börjar utställningsnerverna kännas. Trots att det inte ens är jag som ska ställa ut henne på Lördagen. Men jag känner bara att man har tränat och tränat med henne, varit på ringträning och denna veckan var vi med på en kurs i rally lydnad med Kelly och då fick Kira följa med för passivitetsträning och efter träningen ställde jag upp Kira och dessa okända människor fick kolla tänder, öron osv. Men hon är ju en riktig liten vilde Kira.. Stå uppställd är hon jätte duktig på, MEN springa i kopplet med hundar före är en katastrof. Hon vill bara leka leka.. Men jag hoppas att Ingen ska lyckas ändå.. Jag har kämpat mitt bästa med att försöka träna henne.

Söndag ställer jag henne själv i Laröd.. haha.. Det kan bli en syn det.. =)





Utställning?! phu vad är det för trams, jag vill ju SPRINGA och BUSA.. !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback