Djursjukhuset IGEN..

Stackars min lilla Kira, hon vaknade i morse och var jätte nedstämd och hängig. Ville inte äta. Inte ens köttbullar eller leverpastej och då är det något allvarligt fel på henne.. !!
Tog tempem på henne och hon hade 39,6 grades feber och kändes jätte varm.
Åkte in på Djursjukhuset i Helsingborg då Din veterinär som jag brukar gå till hade stäng pga. utbildning.  Jag är inte jätte förtjust i Djursjukhuset om jag ska vara ärlig, men dom har ju öppet alltid.
Vi kom in kl 15,15... Fick sitta i bilen till 17,00.!!!!
Sen kom vi in i ett rum.. fick vänta till 19,15 innan vi ens fick träffa en veterinär.. !!! Sen tog dom lugn röntgen och blodprov. Hem med antibiotika i 14 dagar... Hemma kl 20,30.. Kul Fredag kväll.. Jag fattar inte att man ska behöva vänta sååå länge..
Nu ligger hon i soffan och sover tungt.. och jag ska kolla på det sista av Idol...

Mer info kommer...

Kommentarer
Postat av: Marie

Vi håller tummarna för att Kira snart blir frisk och kry igen!



Villes matte och husse

2009-11-21 @ 10:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback