Nerver...

Varför har just jag fått så himmla tråkiga nerver när jag ska göra något stort, Jag blir så grymt nervös.. Just nu kan jag knappt gå på benen, känns som jag ska spy och känner mej yr..
Skit kul va?? Känns som jag är skit full trots att jag inte druckit en droppe..
Usch ja vad skönt det ska bli i morgon kväll när allt är över.. Jag har våndats över detta i snart två år.. Phu.. Undra hur mycket sömn jag kommer lyckas få i natt..

By the way, jag ska göra mitt gesäll brev som frisör... =)
Wish me luck..



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Åh, jag ska tänka på dig hela dagen imorgon! När en kompis till mig gjorde sitt gesällprov för - typ - 26 år sedan, så var jag med och sminkade alla hans modeller. Det var roligt men nervöst! Det går jättebra! Kul för mamma att få ny fin frisyr i mors-dags-present! :-) Kanske... ;-)

2009-05-31 @ 00:11:30
Postat av: Hanna

Vi håller alla våra tummar för dig idag Sara! Vi tror på dig.



Stor kram faster Hanna

2009-05-31 @ 10:16:07
Postat av: Jeanette

Hmmm, jag lämnade en kommentar här igår. Varför fastnade inte den? Hoppas att det har gått bra i alla fall så ses vi på torsdag förhoppningsvis. //J

2009-05-31 @ 16:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback