Lc i Laholm..

I morgon är man LEDIG.. Känns riktig skönt.. Ska ta en runda med hästen i kväll och sen promenad med hundarna..
Skulle egentligen vara ledig fredag med men snäll som man är kunde jag inte säga nej till en Kund.. Men jag ska bara jobba 2 timmar på morgonen.. Haha..

I morgon ska jag och Pia på liten utfärd till Laholm och springa LC med hundarna... Tyvärr löper Kelly så hon får inte springa, tråkigt nog. Jag som hoppades att hon skulle sprungit sina sista licenslopp.. =( Men så är det..
Tilda ska springa och Loke. Mamma och Co är egentligen på camping i Harasjömåla men även dom kör till Laholm..

 Vad gör man inte föra sin små monster hundar??

Kira är faktiskt också anmälld till ett valplopp, Så hon ska med.. Sen om jag låter henne springa eller inte bestämmer jag där nere.. Det råder ju delade meningar om detta att låta valpar pröva.. Men hon springer ju mer när hon busar med de andra whipparna så jag tror inte det ska vara några problem.. Om inte annat får hon känna av stämmingen och vara bland andra hundar, social träining.. Kan ju vara bra tills på Lördag då hon ställs på Bosjökloster..




BusMusen...




LöpFia....

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej! Vilka fina Whippets du har! :)

2009-05-21 @ 08:46:26
URL: http://jrbayer.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Hej! Då ses vi i Bosjökloster imorgon då!//J

2009-05-22 @ 17:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback