ÄNTLIGEN Kelly ska göra MH test i morgon... Jiiipppiii !!!!

Även kallat Mental Hälsa-test..

KELLY HAR ÄNTLIGEN FÅTT EN RESERV PLATS OCH SKA GÖRA SITT MH TEST I MORGON KL 11,00 PÅ BJUVS BRUKSHUNDSKLUBB.

Jag kunde inte varit gladare, ska bli sååå spännande och intressant. Nu får man se vad man har för hund i kopplet, kanske en riktigt tuffing ??!
Nää tror hon är mer den veka typen. Har nog ingen kamplust, ingen jakt  men ganska nyfiken. Jag hoppas hoppas att hon får ett godkänt skott. Jag tror inte hon är skott rädd i alla fall inte på Nyår... Men man vet ju inte då jag aldrig har prövat det.. =)

På kvällen ska vi fira mormor som flyller 65 år på Röstånga gästis, äta lite god mat.. =)

Funderar även på att åka till Laholm den 21/5 och pröva LC där då det inte verkar vara någon träning planerad i södra och jag vill gärna ha min licens på Kelly nu.. =)


Ha en underbar helg...



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hur gick det? Kram J

2009-05-17 @ 17:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback