Nu fattas bara..

.. Lilla Kira... Allt är förberätt för i morgon..

Nina är så snäll och mockar till våra hästar, och Kelly ska åka med mej och mamma.. Vi har köpt en massa gott, både till oss och Kelly..  Åååå vad spännande allt är..
Ska köpa lite fler gosedjur bara men det kan ju vänta lite.. Matskålar och bädd är klart...


Har köpt en nytt fint täcke till Kira som hon ska ha som bädd så länge, det kan ju hända olyckor och täcket går att tvätta =)

 När jag fixade till i bäddarna såg det ut såhär:





Efter 5 min när Kelly hade varit där och fixa till den sista fluffen såg det ut såhär:






Jag föredrog min lite mer ordnade variant, men men Kelly är bäst på att fixa till bäddar så hon får bestämma så klart.. !!
Hon är ju en whippe och dom vet hur det ska fluffas med filtar och täcken... =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback