Lång väga besök...

Igår kväll kom Jeanette, Isabell, Lisa och Bella och hälsade på .. Vi tyckte att hundarna behövde få springa och busa. Det finns inte så många andra whippar häromkring och det är bara för härligt att se ett helt gäng whippar leka.
Dom lekte jätte fint och det var innget bråk. Kira lekte dock väldigt hårt med lilla Bella som bara är 3 månader..
Haha.. Så Kira lekte bäst med de stora hundarna och Kelly höll sej som vanligt i bakgrunden..
Nästa gång får vi packa in hundarna i bilen och åka till Vellinge.. =)





Lilla söta Bella..



Kelly, Lisa & Loke



Kira brottade ner Bella..



Lisa



Bella, KIra och Lisa..



Kelly, Bella & Lisa



Kira, Loke & Lisa



Loke, Lisa och halva Kira...



Bella, Kira och Lisa



Lisa och Kira..


Det blev en massa bilder.. =) Efter att hundarna hade fått busa av sej, Kira var i sett esse och spelade pajjas över allt. Så fikade vi sen var jag bara tvungen att visa hästtokiga Isabell mina hästar så klart.. !! Jätte trevligt kväll...

Trodde dock att jag skulle ha en trött Kira på kvällen, tänk så fel man kan tro.. !!




Kommentarer
Postat av: Jeanette

Tusen tack för en trevlig kväll. Så fort vi satt oss i bilen sa Isabelle: -Jag ska hit till helgen och rida! OK, sa jag. Pratade ni om det? Nej, men det sa Sara en annan gång att jag kunde komma en helg och rida! :-) Vi har lite annat, men hon var imponerad! Hennes liv som hon ser det: hundar o hästar! Tack igen o hälsa mamma!//J

2009-06-05 @ 10:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback