Mat för kräsen diva...

 



Kelly har som jag berättat innan haft problem med att äta och varit läskigt smal.. Hon har fri tillgång till torrfoder men äter inte tillräckligt... Hon måste ha en mega hög ämnesomsättning... Man ska inte trixa för mycket med maten jag vet, Men jag vill inte gå ut med en hund som ser ut som ett vandrande skellet.. Dessutom vill jag att hon får i sig allt som hon bör..
Nu har vi hittat en burk mat som duger åt Kelly. Hill´s valpfoder... Hon äter bara den för valp. Den för vuxna tittar hon inte ens på...
Men så länge lill tjejen äter så är jag lycklig..

Nu ska vi gå morgon runda, Var morgon pigg i dag..




Då slinker fruksosten snabbt ner...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback