Ny design..

Ännu en gång får jag tacka Julia för den snygga designen.. Blev super nöjd.

Hundarna har nu varit hostfria i en vecka och ska börja få springa lösa lite i morgon tänkte jag.. Synd att det är träning på Lördag med LC men dom får vila tills nästa säsong då ska Kira ha sin licens.. Hon blir ju 11 månader nu den 19 december.. Stora tjejen..
Kelly har blivit en liten tjockis så nu är det diet och massa med motion igen på henne, Kira är fortfarande lite tunn efter sjukdomen men börjar ta sej igen. Ska se om jag hinner få in lite bilder i morgon kanske, jag är ju hemma igen då pga av en jäkla förkylning. Känns som huvudet ska explodera och ögonen bara rinner. Tur man har två små whippar när man är sjuk. Finns inget bättre sällskap... Villken annan hund skulle villja ligga hela dagen i soffan under täcket och bara kela??
(Givetvis har dom gått ut med husse några rundor idag.)

Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback