Kira har vaccinerats..

Och hon skötte sej utmärkt. Massa hundar i väntrummet som skällde och höll på, men Kira låg lugnt i mitt knä och tittade lite nyfiket... =)
Hon fick ju en kass från hill´s oxå.. prov på mat.. det är bra eftersom hon redan äter Hill´s burkmat..
Jag fick även höra att det var en väldigt välskött valp som var jätte fint musklad och hullet var inget att klaga på.. Så det var kul att höra.. Hon sa också att Kira hade ett väldigt trevligt sätt...
Då blir man extra stolt som matte.... !!!





Kelly och Kira kollar in grejorna Kira fick.. !!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Hej Sara!



Fick adressen till din blogg av mamma för ganska länge sedan nu. Äntligen tog jag mig i kragen och kikade in, fy skäms på mig!



Vilka fina hundar du har! Jag älskar verkligen whippet. Om jag någon gång ska ha en hund så är det en whippet!



Hur är det med dig annars? Det var väldigt länge sedan sist!



Rider du något fortfarande?



Kram

/Paulina

2009-04-14 @ 16:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback