Du och Jag Kelly..

Gick upp 09,00 i dag, Kelly valde dock att gå upp 30 min senare, Lathund.. Eftersom det var fint väder i dag men ändå inte jätte varmt, bestämmde jag mej snabbt för att vi skulle ut och gå i Bruces skog.. Ingen var ledig mer än jag... Så det blev bara jag och Kelly helt ensamma.. Och inte var där en kotte ens i Bruces skog, lite halv läskigt känndes det.. Som tur var vid hängnet träffade jag ett jätte trevligt äldre par med en jack russel.. Vi släppte in glatt in hundarna i hängnet och på väg tillbaka till bilen hade jag en trött Kelly i kopplet...

Tycker det är jätte kul att man i Bruces skog har gjort lite aktiviteter för hundarna.. Kelly tränade balansgång och hoppade upp och nre från stenar och att sitta uppe på stenar, hon tyckte det var skit kul..

Nu ligger hon sött och sover i sängen.. Snart dax för jobb och träffa Tilda.. !!



image346



image347

Varför är det så svårt att få hundar att titta in i kameran ??



image348

Många nya grästuvor att lukta på...



image349


PERFEKT FÖRMIDDAG, BARA JAG OCH KELLY.... VET INTE VAD JAG SKULLE HA GJORT UTAN HENNE... MITT LILLA HJÄRTA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback