Promenad i Åstorp

I går körde vi i rallyfart till Bjuv för att möta upp Louis och några andra av hennes vänner för att sedan köra till Åstorp för att gå en runda... Så fina vägar där var att går, tänk att jag aldrig har gått där.. Nu har jag visserligen glömt vad det hette men det var bakom Åstorpsridhus.. Jätte skön runda och hundarna fick rastat av sej.. I alla fall Kelly och Malte... =) Och jag glömde kameran igen... !!! Typiskt mej... men jag har som tur var tagit lite nya bilder här hemma..



image281


image282,
Caroline & Kelly i trädgården...

image283

Loke

Kommentarer
Postat av: Julia

ja vi har mest myst hela dagen :) Så härlgit nu när det fina vädret dykt upp!

2008-04-23 @ 17:59:25
URL: http://juliaamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback