Mitt ben...!!

Kelly är en rolig lite fillur.. =) Eftresom jag inte kan ha henne lös i trädgården (Hon hoppar över staketet, när det dyker upp något roligare på andra sidan...) Har jag spännt upp en löplina i trädgården.. Det blev faktiskt riktigt bra... Och jag kan lugnt ha Kelly i trädgården..
Och givetvis var hon tvungen att ha med sitt favorit ben ut i trädgården... Villken liten råtta.. ;P Fast nu kan jag stolt meddela att Kelly är hela 44 cm hög.... !!! Wiiiiii hon har växt två cm...

Hon liknar liten han den fula gubben i sagan om ringen.. Han som säger "My precius".... Hahaha...


 image284

Mitt älskade ben..

.image285


image286



image287

Mitt mitt bara mitt...


image288

Älskade ben...


image289




image290


VILLE DU TA MITT BEN ??!!?






Kommentarer
Postat av: Julia

haha, vilken rolig rad med bilder :)
ja det blev en skön runda faktsikt, tränade lite Nh med henne först på planen. Stå stilla, och ut ur det personliga rummet mm. Sen red vi ut längs åkrarna. har lärt henne att buga nu med så vi brukar avsluta varje pass med det!
Hur går det med dina pållar?

2008-04-23 @ 20:45:20
URL: http://juliaamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback