Lc träning i Flyinge..

Då har vi varit på vår första LC träning också.. Upp tidigt en Söndag och köra iväg.. Men det var faktiskt riktigt kul och vädret var helt fantastiskt..
Vi hade ju med oss Loke också... och Tilda & Pia såklart..!!
Loke och Tilda var jätte duktiga.. Eee Kellys insats tål väl att disskuteras.. Jag tror hon hade passat bättre på cirkus.. Trodde du inte att en hund kunnde slå kullerbytor?? Då har du inte sett min hund..!! Haha... Hon gillade VERKLIGEN inte munkorgen och sen har jag tränat väldigt mycket lydnad med henne och när hon springer ifrån mej hemma så skäller jag ju på henne.. Så på Lc sprang hon en lite bit efter Luren sen sprang hon tillbaka till mej... Ganska glad blev jag i alla fall för hon har ju verkligen fattat vad jag har lärt henne.. Att man inte får jaga saker och inte springa ifrån matte.. Haha.. Men jag tror och hoppas att hon kommer att lära sej att på LC är det Ok att bryta mot dessa reglerna.. Synd att det inte är lite tätare mellan träningarna.. Men men vi försöker igen.. Loke var däremot en kannon.. !!

image267

Tilda vill springa...

image269


image270


image271

Tilda in action..

image272


image273


image274

Kelly sitter snällt och väntar på sin tur...

image275

Pappa och Loke..

image276

Pia & Tilda...


image277

Loke på språng...

image278

Söta Kelly..

image279


image280

kelly the killer... Haha..











Kommentarer
Postat av: Julia

haha, 1.52 är hon!

2008-04-14 @ 09:11:55
URL: http://juliaamanda.blogg.se
Postat av: pia

Tack för jättefina kort!
Snacka om kanonväder.
Kul att ni följde med.

2008-04-14 @ 22:35:06
Postat av: Julia

haha, ja det kan jag tänka mig!
Vi har hållt på en hel del med LC faktiskt, när vi bodde i Östersund brukade vi hålla dem på en äng bredvid vårt hus. Sen vi flyttade ner hit har vi också varit uppe vid flyinge!:)

2008-04-17 @ 13:21:25
URL: http://juliaamanda.blogg.se
Postat av: Helsingborgstad

Hej du helsingborgare! Spana gärna in vår blogg. Bloggen som håller dig uppdaterad om allt roligt som händer i Helsingborg. =)

2008-04-17 @ 17:12:42
URL: http://helsingborgstad.blogg.se
Postat av: Jennie & Exxa

Oh tack vad gullig du är :) Din lilla är också jättesöt!

2008-04-18 @ 12:27:09
URL: http://exxa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback