Usch...

Ja, då var det helg igen... Skönt..
Veckan på jobbet har gått jätte bra. Tilda och Kelly har blivi rätt så bra kompisar och har en massa kul för sej tillsammans.. Så det är jätte kul att se.

Dessutom tycker jag att hon har växt hur snabbt som helst..!! Fast hon blir ju bara sötare och sötare... =)

I dag gick vi en ganska långrunda på kvällen med Kelly och Viggen. Hon var pigg och alert hela rundan, men när vi kom in i vår lägenhet började hon pipa, springa runda ocg bita sej i vänster baktass. Vi blev så klart helt till oss... När hon inte hade lugnat sej efter 10 minuter ringde jag till djursjukhuset och de sa att jag skulle vänta. Under tiden badade jag henne och tvättade tassarna ordentlig och kollade igenom tassarna men hittade inget och hon blev bara mer och mer orolig... Nu har hon precis lugnat ner sig och sover i soffan. Tänkte först att vi skulle ha åkt in till djursjukhuset med henne, men det verkar ha lugnat sej så vi avvaktar tills i morgon och hoppas att hon är pigg och kry igen. För hon äter, dricker och går på toa som hon ska...
Jag hoppas inerligt att hon blir bra tills i morgon för då är det tänkt att vi ska upp till söderåsen med Tilda och Pia och pröva på spårning med de två vilddjuren.. Det har vi sett fram emot nu.. Så om vi nu ska spåra i morgon ska jag ha med kameran och se om jag kan fånga dom på bild..!!
image16

Kelly nerbäddad i bilen, men hon trivs faktiskt riktigt bra där...!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback