Toppen

I går hade vi besök av Johans mamma och hennes kompis som oxå har en whippet. Det var väldigt trevligt och kul att disskutera lite. Tyvärr var Klly mega trött eftresom hon hade busat med med Tilda jätte länge i går, så hon sov mest. Fick igång henne lite på slutet.
Fick jätte bra tips om hur jag ska lära henne ligg, sitt kan hon nästan redan. Och hon är väldigt snabb lärd och fattar nästan allt direkt. Favorit godiset är helt klart köttbullar..!!

Det är kul för att Tilda och Kelly går jätte fint ihopa nu. Vi har dem helt själva inne i huset nu och om truvs verkligen med varandra. Kelly ligger under Pias soffa och tilda står utanför och vill oxå komma in... Haha...

Men kelly har börjat bli rätt mammig. Hon vill helst vara med mej.. Lite synd för Johan...

Så i dag ska vi snart på jobb, träna mer på att sitta och ligga.
Hon har blivit rtt liten i maten så i dag har jag blandat ut torrfodret med leverpastej så nu äter hon det glatt...!!

Jag har redan märkt att hon hatar gå ut när det regnar, och det gör det i dag... hon vill absolut inte gå ut..!! Men vi får snart tvinga oss ut i regnvädret...!!
I kväll blir det bara en lugn kväll för jag och kelly ska jobba lite längre i dag...

image16

Mys i soffan...

image17

Johan ville oxå mysa i soffan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback