Tísdag..

Vi har upptävkt att Kelly har en svullen trampdyna i vänster bak, men den börjar minska nu så vi har beslutat att inte åka in med henne. Hon har inte ont, äter och dricker som hon ska och ä allmänt pigg och glad.
I går var hon lite gnällig, men jag tror det berodde på att hon var lite uttråkad. Jag var näligen i stallet med henne och då fick ju inte hon full uppmärksamhet och blev nog lite svartis..! Men den blev bättre när vi kom till Pia och Tilda. Dom busade ja jädrar i det i går. Dom har provat racing banan i Pias trädgård.. Men det ser för härligt ut. Som vanligt glömde jag kameran i går  men jag ska försöka ta med den i dag.. Dom är helt ljuvliga tillsammans... Och det är skönt att det går så bra med de två. Det har inte varit något tjafs alls med dem.

Nu har vi precis gått långrunda med Mamma och Viggen.. det är ju härligt väder.. Så nu kanske råttan är lite lugn när vi ska till jobb..!!
image25

Lill råttan i sin korg...

image26

Viggen när vi gick på åsen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback