Då var det dax..!!

Nu är det äntligen dax att åka.. och det var precis att jag orkade palle mej ur sängen. Fast jag har knappt inte sovit ett dugg i natt har varit så himmla nervös, Johan har varit helt lugn och sova gott hela natten. fattar inte hur han kunnde det. Jag är ju helt uppspelt...=)
Nu ska man köra till Varberg och sen ska vi åka båt till Grenå. Det tar ca 4 timmar, men jag har brett massa goa mackor, godis, dricka osv.. Ska bli lite mysigt att jag och mamma ska iväg på en lite utfärd. Jag ville ha med mej mamma för Johan fick inte vara ledig.

Har laddat kameran oxå så att jag kan ta en massa bilder när vi hämtar henne. Ååå... vad jag är nervös. Mest nervös för hur det ska gå när jag kommer hem med henne.. Men det ska nog gå bra.. Sen ska hon med på jobb i morgon och träffa Tilda,

image4

Kelly i kennelns soffa, så himmla söt...!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback