Regn och snö...

I går var det blixt halka ute. Därför fick jag och Kelly köra in till stan och köpa vinterdäck.. Kelly fick sitta i framsätet för jag hade däck i bagageluckan.. Sedan bad jag verkstads killen att köra upp min bil på liften. Han såg först inte att Kelly låg i framsätet, så han satte sig men flög sedan ur bilen och sa att där var en hund. Ja sa jag, det är en valp på ca 13 veckor, jag lovar att hon inte är farlig.. Så jag fick ta ur henne ur bilen.. Haha...
Sedan körde vi till jobb och den lilla pirayan fick busa av sej med Tilda..
Sedan gick Pia en långrunda med henne.. Vi hade oturligt nog glömt täcket hemme men Pia sydde ett jätte fint täcke på ca 5 min till både henne och Tilda så att dom skulle matcha.. Ska ta en bild på det när jag får tillfälle..

Nu ska vi in till stan och gå en en runda i regnet...

image49

Tilda myser i soffan..

image50

Mys mys...

image51

image52

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback