Hunddagis..

Ja, det fick vi säga till min lilla syster Caroline att Kelly var på hunddagis i går. Vi firade nämligen min farmot som fyllde 60 år..  Eftersom min farbrors fru är allegisk kunnde inte Kelly följa med..=( Så Pia var jätte snälll och passde henne till mej..  det gick förmodligen alldeles utmärkt... Mormor hämtade henne hos Pia vid 9 och satte henne i vår lägenhet. Så glad hon blev när jag kom innanför dörren.. Mitt lilla troll...
Hon har dock varit lite orolig i natt med. Hon ligger och piper och gnyr. Jag vet inte om hon kan ha växt värk kanske??
Nu har vi precis kommit hem från stallet i alla fall..  Hon älskar att  springa lös där uppe, men hon jagar dock katterna.. Då lyssnar hon inte för fem öre..

Nu ska vi in och väka husse....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback