Blåsigt värre...

Ibland undrar man varför man bor i Skåne.. Jävla blås hål... Har precis varit och släppt ut hästarna. Lill Prince fryser faktiskt så han har fått ett täcke.. Vi har ju inte så att dom kan gå undan vinden, det är bara öppna fält och han ska inte stå och frysa..
Tror ni han bryr sig att täcket blåser om benen på honom??



Inte ett dugg... I helgen var jag ute en promenad med honom... Det tycks inte bekymra honom att lämna alla de andra hästarna.. Han lunkade snällt med. Det kom en bil och det störde inte honom heller.. Så allt flyter på jätte fint med honom...

Hundarna löper fortfarande, men det börjar närma sig slutet... Så här kommer lite nytagna bilder på dom..



Johans lilla guldklimp.. :)




Och Kelly Belly Bula...
Helgen har dessutom ägnats åt att göra om lite här hemma så Johan ska känna sig lite mer hemma.. Det känns faktiskt jättebra att ha blivit sambo igen..
Det roliga är att jag ALLLTID har velat ha en svart vägg, men alla har alltid sagt att det blir för mörkt osv. Men inte Johan, så nu har jag fått min svarta vägg och nya fina mörkläggningsgardiner.. Det blev riktigt fint här hemma..









Det är svårt att få till bilder som gör det rättvist, men jag tyckte det blev jättesnyggt...

Sen imorgon är det invigning på nya salongen på Råå, ska bli kul att se hur den har blivit..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback