Påsken...

Då har man slutat jobb för denna veckan.. Känns riktigt skönt faktiskt..
Idag är tanken att vi ska ta motorcycklen till Bollebugd och sova där två nätter, sen vidare till Röstånga på lördag, sen kommer vi hem igen på Söndag...
Eftersom inte hundarna kan åka med på MC, fick jag lämna dom till mamma i morse, saknar redan mina små troll. Kändes så tomt att komme hem nu och inte bli mött av dom i dörren. Men dom kommer att ha det jättebra i husvagnen med mamma och alla.. Men jag är såå blödig med hundarna, kan kanppt inte sova en natt utan dom utan att det känns lite små jobbigt.
Men jag har sett framemot denna helgen och det kommer bli toppen. Valet mellan bilen eller MCn var ganska enkelt... Jag bara älskar åka, så mysigt att sitta så nära Johan...

Så nu lite snabb lunch, en dusch och sen iväg... :)



Att man kan älska er så, mina älskade råttor...
Hur klara sig man utan hund??


Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - från 86 till 60 kilo. . .

Ni får ha en jättemysig helg :)

2011-04-21 @ 18:52:38
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback