Nu har det varit tyst länge...

Så en lite update är väl på sin plats.
Två veckor av semestern har gått, Motala en vecka och hemma en. Vädret har inte varit någon hit, men det har varit mysigt att umgås med familjen och hundarna.
Vi har tränat Whippetrace i Norrköping med Inger, och där hände det BÄSTA på semestern !! Vi har ju Kira på foder, eller hade. Vi får KÖPA henne... !!!! Vi kan inte vara mer glad över att slippa lämna iväg vår lilla råtta. Och när vi ändå var igång så köpte mamma och pappa Klenod´s Vera. En jättesöt lite tik, som hämtas den 6/8. Då är det nämligen WR tävling i Halmstad och jag hoppas Johan ska starta Kelly som vi nu bedömmer är klar för licenslopp. Kira har lite kvar att jobba med.
Mamma och pappa har varit snälla och haft hundarna i bilen, medans jag och Johan har kört MC, 114 mil blev det. :)

Nu har vi det näst bästa framför oss, vi flyger till Turkiet ikväll.. Lämnar regn och blåst mot lite sol och bad. Blandade känslor som vanligt när jag ska utomlands. Jag kommer sakna hundarna något grymt och jag gillar inte att lämna dom. Mamma och pappa ska passa dom, ,men Kira rivs inte riktigt där och vägrar äta. Så vi har väl en VÄLDIGT spinkig hund när vi kommer tillbaka. Men hon får klara det, min lilla råtta... Kelly trivs som fisken i vattnet hos mamma och dom så henne är det inga problem med.
Men det är bara att släppa det och njuta av att jag och Johan ska få ha semester, bara ha tid för oss. Inga hundar,hästar,tvätt,disk etc. som är ivägen. Ska bli så härligt, och man kan inte önska bättre resesällskap. :)




Vi hann med en tur till Bakken och då hade vi toppen väder..






Kommentarer
Postat av: Julia

Hej!

Jag hörde att min mamma träffat din mamma, Kelly & Kira idag på whippetrace i halmstad, vad skoj!

2011-07-31 @ 22:25:01
URL: http://jeldh.blogg.se/
Postat av: Bella

Varför denna bloggtorka??
Va ju kul att läsa om dina whippar!
Har själv en whippet från Golden Whip.

Hälsningar
Bella och whippen Izzy

2012-09-30 @ 11:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback