Veckan..

Veckan har flytit på snabb och varit ganska bra. Har ridit Bettan en hel del på morrnarna, och det tål att sägas igen. Det finns inget bättre sätt att starta dagen.
Hundarna har fått sina långrunda, Kelly har börjat sova i min säng igen, äntligen. Hon har inte övergivit mig.
Men idag åker hon faktiskt med mamma och pappa till husvagnen, hon älskar ju det och är lika glad om hon får sova med mamma. Den det är lite synd om är Loke, haha.. Tjejerna har tagit över hans hus. Kelly morrar när han hoppar upp i mammas säng om han råkar nudda vid henne eller om han vill ligga hos henne, Icke.. Hon är svårflörtad. Kira och han ligger däremot gärna tillsammans. Så det är gott att se. Så Kira och jag ska vara själv i helgen, eller kanske inte själv men hon blir enda hunden i alla fall. Ska kanske till Röstånga en runda i morgon med och gå långrundan med hundarna där.. Finns inga bättre skogsrunder.. :)
Nu blir det jobb i dag till 16,00 sen ska jag åka cross med Adam, lite halv nervös men det ska mest bli kul. Ser faktiskt framemot det.. Jag gillar ju fart. :)



Kira morgonmyser med Loke, som dock inte är jätteförtjust i en påträngade tjej såhär på morgonen..



Kelly surmupp ligger själv..:) Dåligt morgonhumör kan man säga.. :)



Bettan innan vår morgontur.. Älskade lilla häst..


Nu bär det av till jobb, tänkte cyckla men mina ben har sån träningsvärk. Baksidan av låren så jag tror inte att det är möjligt.. haha.. Får bli bilen i dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback