Vad jag älskar...

STRESS, dagen har varit både psykiskt och fysiskt utmanande idag.. Med promenader, mockning, träning, solning, jobb ännu en promenad, färga en kompis, tvätta och städa.. Nu kan jag äntligen lägga mej och slappa i soffan.
Laban har lekt med Dorsi i dag på rundan, gick jättebra. Villken samling vi var på rundan. fwm whippar, en weimaran och en rottweiler och två tvillingar.. Haha.. Det var en syn det..
I morgon kommer Karolina.. :) Ska blie jätte mysigt hoppas på bra väder så vi kan gå eller kanske rida en runda. Har lite jag behöver ventliera med henne.. :)

Bilder på min snygga stalldräng...




Och min snygga häst.. ;P



Nu ska jag kolla vidare på desperet housewifes...eller hur det stavas.. ;P Och drömma mig bort ett tag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback