Typiskt...

Att komma hem och vara på jättebra humör efter träningen, men det är ju ingen här mer än hundarna.. Med ens känns det ganska meningslöst att vara på gott humör.. Haha..
Nää jag ska inte vara sån, det är riktigt skönt nu på ett sätt att verkligen börja leva som jag vill och jag börjar för första gången på år hitta tillbaka till mig själv. Men visst, det mesta är roligare om man är två.. :)
Träningen i dag kände jag på mej att den skulle bli bra redan i bilen, bra musik och jag var av någon anlednig väldigt glad i dag, varför vet jag inte och det är ju mindre viktigt.. Haha.. Tränade med Svette Frida.. ;P Gick som vanligt superbra... Mycket styrka, matcher och teknik.. lite fin utsikt hade vi i dag också.. :)
Så nu är en av de stressigaste dagarna snart slut. Ska bara in i duschen och sen trängas med hundarn i soffan ett tag.. Haha.. Sen får man fortsätta att trängas i sängen.. Men det är så mysigt att ha Laban, han är en stor clown.. Men bara man tittar på honom så smälter man, och jag tror minsann Kelly har fallit för honom med..



Det är lite som den reklamen för Ipren, är man stir måste man vara snäll.. bilden är suddig för den är tagen med mobilen och den har åkt i marken några gånger.. Haha..
Men en lite reflektion efter att ha haft en annan hund här är att jag trodde jag skulle vilja ha en "brukshund". Jag har tänkt om lite där, ska man ha en hund som kräver så mycket ska man nog bara ha just en hund för det tar så mycket tid. Jag älskar ju vinthundarnas svala sätt, deras mjuka sidor och att dom är så lugna och coola. Så det blir en hund till i framtiden, det är jag säker på men det kommer att bli en vinthund. Och jag tror det blir en whippe. Det är behöndig storlek och jag bara älskar dom... Små snabba råttor som är bäst på att mysa... Man lär väl inte kunna stå emot om allt går som planerat när Kira får valpar.. :)
Nää som sagt duschen och sen kolla tv och mysa med hundarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback