Run, Run

Kira har som sagt varit lite halt på ena frambenet i tre dagar, men i morse haltade hon inte alls och jag märkte hur mycket spring hon hade i benen så jag tog favorit bollen och på hundarna och gick bort på favoritgräset och släppte dem. hade så klart med kameran och fick några riktigt bra bilder. Dom gör sig inte till sin rätt här på bloggen, bättre i orginalen. Som med allt annat.. Haha..
Kelly och jag hade en väldigt mysig eftermiddag i Gunnarstorp. Hon och Yxie kom bra överrens och lekt faktiskt en del. Så nu vet jag var Kelly vill vara om jag ska åka bort.. Hon älskar Louise.. Sen kvällen ägnades åt Tess, tränade i paddocken och hon gick som en dröm, det behövde jag för att hitta motivationen med henne igen..



Bulan



Kelly



Kelly



Kira



Mina två fartgalningar



lite slagsmål emellanåt måste man ha..



Mina fina Kira..



Kira



Kira



Kira



Kelly


Så nu ligger båda trollen i sängen och vilar.. Och jag ska gå ner och hämta tvätten innan jobb..
Jag är väldigt nöjd med kameran måste jag bara tilläga men jag skulle vilja ha ett annat objektvi så man kan zoma mer. Får väl spara till det eller titta fint på mamma.. Haha...

Ikväll är det träning som gäller.. börjar känna mig små-förkyld så jag hoppas att det inte ska bli värre..

Ha en skön dag.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback