promenad..

Idag tog jag och mamma ut hundarna på långarunda, vädret var helt perfekt.. Dom kunde vara lösa större delen av rundan.. Kira har börjat lyssna riktigt bra på inkallning nu och det gör att man börjar våga ha henne lös mer.









Försökte även att ställa upp Kira, med blandat resultat..



Men hon har vuxit i sin kropp fint nu, och börjar bredda sig och det är kul att se. Snyggast är hon när hon ställe sig själv, men då har man ju aldrig kameran beredd.. :( Så detta får duga..

Och i morgon blir det Ullared.. :) Med mamma, det ska bli mysigt, så kvällen ska spenderas med en bra film, chocklad och mys med hundarna..  Tanken var att man skulle ut i dag, men jag ska ärligt säga att jag orkar inte vara mer social denna veckan och prata med massa människor jag inte känner om massa onödiga saker. Det kan jag visst tycka är kul men i dag lockar soffan mer.. Och det är så skönt att man kan bestämma det själv.. :)
Hade dock en väldigt mysig kväll igår.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback