"... I´m losning you forever.."

Hade en ganska stressig dag igår, allt bara gick fel och massa tjabb, det är väl hemskt, jag vill bara känna hat och avsky men hjärtat säger annat..
Sen blir Bettan skadad också, känns som om allt skiter sig just nu och min värld är inte stabil nog för en sån här sak just nu.. Bettan är ju mitt lilla hjärta, min knasboll.. Hon gick genom tre trådar igår, knäckte 3 stolpar och fastnade med benet.. Sen hade hon panik och sprang som en idiot.. När jag sen kom upp blödde hon ganska kraftigt från benet och nu på morgonen var det jätte svullet och varmt och hade blött mer. Ändå tvättade jag det igår och smörjde in med jodopax gele. Och givetvis är det hennes dåliga ben, det som hon haft hov och kotledsinflamation i... Så vi får väl se om det blir veterinären eller inte...
Tack och lov mår hundarna bra... :)

Hade tagit en bild på hennes ben men jag vet inte varför det inte går att infoga den.. :(

Nu ska jag köra ialla fall så jag hinner. Kanske att man skulle in på Olympia med brossan och Lina och kolla HIF men jag är ju inte så intresserad av fotboll egentligen.. Eller så våldgästar jag Pamela.. :) Tänkte först gått ut med men sen tänkte jag efter och jag orkar inte det just nu.. Vill bara ha en person med hem och jag tror inte det är så mottagligt just nu.. :) Så jag tror jag stannar hemma dessutom har jag hundarna att ta hänsyn till. Dom har fått en långrunda redan men jag ska se om jag hinner springa med dom också.. Skulle behövt till Ikea också men det giter jag inte...

Näää nu stallet.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback