Dags för en update kanske..

Helgen har varit på helt perfekt, men det har varit ganska högt tempo.. Tävlingen i Lördags gick väl helt ok, vann första matchen på fall, och det var skönt. Sen var jag ganska nöjd och var för snäll i andra matchen och det har nog aldrig hänt innan.. Haha.. Jag blev inte ens arg när jag förlorade som jag brukar..
kl 17,10 kör vi hem från tävlingen och kl 18 skulle jag vara hos Karolina i stan och träffa tjejerna. Fick bara duscha hemma och sen fixa resten hos Lina..  Och fy vad kul det var att träffa Jonna och Jekke igen, det ska vi helt klart göra om... Sen sov jag över hos Lina och det var sååå mysigt.  Nu när man sovit själv ett tag uppskattar man sällskap.. haha.. Sen lite god frukost och städning på det...
Hundarna sov hos mamma och pappa i helgen och det hade gått jätte bra. Kelly hade sovit hos mamma och Kira hos Caroline.. Det är konstigt när jag sov hos Lina, det sista jag tänker på när jag somnar är de två råttorna.. :) Dom är det bästa som finns. Och på torsdag drar första kurs tillfället igång med hundarna. Dock är det utan hund första gången, typ information. Och jag har semester på Torsdag, jag vet inte riktigt varför men det kan nog faktiskt vara jätte skönt. Tänkte ta med hundarna till stan och gå i pålsjö skog kanske och bara mysa hela dagen.. Som sagt livet går i 120 och det kan vara rätt bra att hinna ikapp också..
I morgon har jag dock en tråkig upgift framför mig, måste träffa nötet. Jag fattar inte varför jag måste träffa honom när han bara ska skriva av sig från min lägenhet. Men det är bara till att bita i det sura äpplet.. och jag missar en träning för det. Det är bland det värsta men jag får väl springa en runda i stället med Kira..

Men nu vaknade Kira äntligen så nu ska jag gå en runda innan jobb.. Jag hade glömt att jag jobbade hela dagen i dag.. Haha.. Så är det när man har mycket att göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback