".. Burning inside.."

Är man helt frisk om man väljer att åka på träning en Fredag kväll?? :) Nja, inte helt friskt.. Men det var ganska kul. Jag vill mest in och prata lite med Frida och Saga och spela fotboll(not, hahah).. Jag ska ärligt erkänna att allt är bättre än att vara hemma själv.. och dra ut i dag orkade jag inte, ska upp i tid i morgon. Laban ska lämnas hästarna ska fixas och sen ska jag kolla brottning i Klippan, sen upp till Åsen och gå med hundarna.. Det gäller att hålla sig sysselsatt.. och ha folk omkring sig, men jag börjar njuta av min egen tid. Jag kan välja själv om jag vill vara social eller inte. Jag kan själv välja vad jag vill göra.. Jag kan göra allt.. :) Men det känns väl alltid som mest tom när man ska lägga sig och sängen är tom, eller tom och tom den är full av hundar men av någon som säger, God natt, jag älskar dej..

Jag förstår inte hur jag tänkte i dag när jag gick med på att basta efter träningen. Jag vet att jag inte tycker det är skönt. Jag hatar doften, hatar den torra luften man kan knappt andas och man tänker bara på alla gånger man tvingats sitta där för att tappa vikt och då får man inte ens dricka efter. Det fick jag i dag som tur var. Jag väger redan rätt till tävlingen nästa helg. Nej, jag ska aldrig mer basta om jag inte får en väldigt bra anledning till det.. :)

Nää nu vill hundarna ut en runda och sen tänkte jag kanske läsa klart boken, klockan ringer väl ca 07,00 i morgon om man ska hinna.. ;P

Before it´s to late, Be mine, Be mine...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback