Bilder..



Bettan, synd att jag inte tog av grimman på henne..



Carros Flisa



Kira



Kelly



Kelly



Kelly



Kira



Kira



Kelly



Kira


Vädret idag inbjuder verkligen till att man vill fota. Jag ska ut en sväng till Bjuv nu och träffa Louise och gå en runda sen ska jag till stallet med mamma och Carro. Ska försöka komma ihåg att ta med kameran då, Caroline ska få rida på Bettan idag.. Hon måste börja lära sig nu och Bettan får bara skirtta igen efter skadan..
Jag har precis sprungit 5 km nu utan hundar faktiskt. Kira haltar, vet inte vad hon gjort så hon får inte följa med till Bjuv. Mamma ska passa henne och Kelly gillar inte att jogga med mig. Jag tyckte däremot att det var riktigt skönt i dag. Solen bara sken och luften är hög. Detta är mitt favorit väder... Speciellt att springa i..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback