Bra flyt...

Igår kväll var det serimatch i Helsingborg, seger så klart !! Kira var med i bilen för vi skulle sova i stan sen. Så jag fick plocka fram hennes röda overall och ett täcke på det. Sen låg hon på ett täcke och ett fårskinn i bilen en stund och det var hon inte så förtjust i.. Men det gick bra, kom i säng i hyfasd tid och vaknade faktiskt pigg, det är ju Fredag. Tänkte att jag och hundarna skulle spårat lite men vädret är ju kasst och med tanke på var jag hittade mina hundar precis vet jag inte om jag heller ska göra dom sällskap... :)



Kira låg gott nerbäddad i sängen..



och ville helst inte bli störd...



Kelly låg i sin korg i köket och verkade allmänt glad över att vara hemma då hon fått sova hos Loke i natt igen. Nästa gång ska hon faktiskt få följa med.. Men jag tror hon trivs lika bra hos mamma faktiskt.. Men visst saknar jag min lilla råtta lite..



Det såg rätt mysigt ut..



Sen vakande Kelly och jag passade på att ta lite nya huvudbilder på dom.. Som om jag inte har det redan. Jag ville fotat ute i dag egentligen på lunchen men vädret var som sagt ingen hit. Får se om jag lyckas i morgon..



Kira yrvaken..



Kira



Kelly..


Nu bär det av till jobb igen... sen fredagsmys med Nina.. :)

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF-kosten

De är så söta :D

2010-11-12 @ 13:27:01
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback