Barnsligt kul...

Angelica och Sam var här och hälsade på i morse..



Kira tyckte det var en konstig liten filur som bara tog hennes boll hela tiden... Kolla blicken på henne.. Haha..



-Hur vågar han ta MIN boll??!! Och hur ska jag få den tillbaka...




Förmiddagen gick väldigt snabbt i dag, var ute en liten runda med hundarna men det var för kallt. Fast det är sol och ser jättemysigt ut så vill varken jag eller hundarna vara ute någon längre stund..
Sen jobb som flöt på bra och sen i kväll ska jag tydligen iväg på något, Johan ska häma mej och jag får inte veta vad.. Är man nyfiken då eller??  Ja ja den som lever får se... :)

Och i morgon kommer Loppan, frukost, Väla och Lunch står på schemat.. Kan det bli annat än en toppen dag i morgon?? Tror inte det nää... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback