Träningsvärk och tråkigt väder.

Ååå vad jag önskar att jag hade haft lite mer självdiciplin. Märker på träningen att jag  behöver ha mer kondition, men gör jag något åt det? Nä.. Elle jag går ju med hundarna men jag skulle kanske behöva springa en runda. När Nina är hemma är det lätt att bara följa med henne, men att ta mej själv i kragen och springa själv det gör jag inte. TYcker dessutom att det är tråkigt att springa själv och svårt med två hundar som tycker att man ska hoppa och busa bara för att man springe med matte-
Tränade brottning igår, bara killar på träingen, jag gjorde ett mål på fotboll. Men jag har så ont i hela kroppen att jag knappt kommer ur sängen..

Kira blev utan kvällsmat igår igen..!! Är inte så hemskt som det låter, hon hade snott hela godis lådan jag har med ca 2-3 kg blandat hundgodis. Hon har rapat och varit ute flera gånger i natt, tjuvhund..!! Nu får allt vara bortplockat när hon är hemma. Man kan inte ha ätbara ting någonstans utan att hon tar det.

Nu ska jag släppa ut min små hästar, dom fick mat vid 5,20 så dom vill nog ut nu.. Kanske kanske att det blir n liten runda med pamela.. Vi får se, vädret är ju inte det bästa..




( Fy vad jag älskar min laptop, kunna ligga i sängen, under mitt varma duntäcke och surfa. Gott)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback