sista dagen på Öland..

Dom hade lovat fint väder i dag, men när har metreologerna någonsin haft rätt?? Inte i dag i alla fall. Molnigt och ca 15 grader och blåst..
Håller just nu på att tvätta lite kläder... Jag hade mest packat sommarkläder men dom har man inte kunnat använda. Och jag tog inte med så mycket långbyxor och tjocke tröjor. så därför fick det bli tvätt i dag..
Efter det ska jag och mamma in till Färjestaden och handla en sele till Loke. Mamma har glömt den med men sa att hon hade hittat en jättefin på djurkompaniet. Men man måste nästan ha hunden med när man ska köpa sele så man kan pröva. Kelly skulle också behöva en sele så jag tror bestämmt att Loke och Kelly får följa med till köpcentrat idag.
Det bästa med Öland är nog att det faktiskt är hundvänligt. Man får ta med sej hundar in i affärer, inte alla men många.. Det står vattenskålar på nästan alla uteserveringar där det står hundbar på. Man få alltså ha med in på uteserveringar. Man får till och med ta med dem in på Ölandsdjurpark...
Inatt har det blåst jätte mycket och hundarna har varit ganska oroliga. Kira sommnade till slut på mej, men det var ganska mysigt det med. Jag älskar att ha hundarna nära när man ska sova.. könns så varmt och tryggt..

Ibland händer det konstiga saker i livet, saker man kanske inte har planerat, men vi ska i alla fall lämmna Öland i morgon och fortsätta mot Motala. På Tisdag är det äntligen dags för WR träning med Inger i Norrköping.. :) Ska ringa henne nu faktiskt..

Semestern fortsätter, bilder kommer senare idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback