En dag på stranden..

Vaknade i morse vid 8, tittade ut och vilket väder. Bestämde mig för att åka till strande med hundarna. I hopp om att där skulle vara lite folk så hundarna kunde vara lösa mycket. Men icke, massa människor men jag hittade några ställen där det var folktomt så jag kunde släppa dom. Mina hundar bara älskar stranden så fort dom får sanden under tassarna blir dopm helt galan och bara vill springa. Dom till och med badade.. Haha..

Titta och njut, det gjorde i alla fall jag av vår förmiddag på örbyängar..






Premiär doppet för i år..



Massa nytt gott att lukta på..



Fina Kira



Kelly posera snyggt vid vattnet..



Bus ute på en sanddyna.. Kira tyckte nog vattnet var lite kallt..






Dom smälter in väldigt bra med färgena på stranden..






Kelly..


Nu ligger det två väldigt trötta whippar i soffan och vilar i solen.. Så nu ska jag passa på att köra till stallet..

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback