Två sängvärmare

Nu när jag har varit sjuk har jag haft stor nytta av Kelly och Loke, två sängvärmare är bättre än en.. Finns nog inga andra hundar som vill ligga och mysa med en i sängen hela dagen... Dom är för söta...
I dag är jag frisk och känner mej jätte pigg, så i dag blir det jobb sen rida ut en runda med mamma och några kompisar..
Ska börja sätta igång Bettan nu efter hennes vila...
Nedan kommer bilder från min sjukdag då jag låna en extra sängvärmare av mamma... :)





Loke Krok...















Det blev lite av en Loke special i dag, men hans bilder blev så himmla bra, han har ju oftast den minen när han "glor under lugg"....





Kommentarer
Postat av: Jenny

Den där kika-under-lugg-blicken känner jag igen! ;-)

2008-10-18 @ 01:31:12
URL: http://dixietown.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback